Daniel, where's the boat?

Sov hos amanda från fredag till lördag, väldigt mysigt var de.
typ de vi gjorde var och klappade hundarna, satt i sängen och pratade och kollade på
miljoner filmer, men fyfan så mysigt de var!  vi färgade mitt hår också, hihi
det blev verkligen bra, hur nöjd som helst är jag. 
vi måste verkligen göra om de snart tycker jag iallafall (a)
HAHA och så kollade på idol och jag började gråta? jag minns inte ens varför ahahahhaha..
sen på lördagen så skjutsade Amanda och hennes pappa hem mig
och när jag kom hem så fick jag hjälpa jimmie att fixa honom för Mamma,Pappa och jimmie
skulle hem till familjen Tallbacka och fira halloween.
jag skulle träffa jocke så jag åkte inte med dom, jag var hemma och städade och fixade lite istället (:
åkte och mötte jocke runt 8 någongång och vi hyrde film och köpte godis.  ovanligt!
sen hade vi de bara mysigt.



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0