come to dry the rain

hmm.. ah skolan var väl okej tror jag?  kanske inte på världens bästa humör dock.
Fyfan vad de finns irriterande människor alltså, jag fattar inte.
men aja, tog bussen hem idag. De är kul att man kan sitta på bussen utan att bli utstirrad
av små fjortisar som inte kan vart äldre än 13! fyfan, jag tröttnade och stirrade tillbaka, sen gick jag av.
sen nu har jag nästan städat klart i mitt rum, bara sängen kvar nu!
jag har rensat smycken och kläder nu också. tänk så duktig man kan vara ibland.

drar till Joakim senare, vi ska ha fredagsmys med film och tjockisgrejer, hihi
och jag ska köpa festis, jag är så otroligt sugen på de just nu..
Och sen ska jag köpa cola och chips till jocke, Uä vad äckligt ))):

aja, ska bädda sängen nu.
sen ska jag leta fram kameran för den ska med  till Jocke, för jag tänker ta kort.
inga nya på oss två alls. nyaste är väl från augusti?
Och imorn så har vi vart tillsammans i ETT ÅR!♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Angelina

som när vi åkte? FJORTIS JÄVLAR :(

2009-11-25 @ 23:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0