check,check,check!

ARL prov, plugga svenska, engelska & matte - check!
laga plättar, baka bullar & chokladrutor - check!
städat köket och vardagsrummet - check!
städat mitt rum - inte bra..

typ så har min vecka sett ut. kul verkligen..
Jag har nästan ångest för att jag inte hittar på någonting på dagarna, fy fan vad jobbigt.
Men skolan är ju ganska viktig och så. fast 3 prov på en dag? nej tack.
de är alldeles för mycket alltså. men aja, vad ska man göra?
Typ lördag och måndag. de är dom dagarna jag längtar efter nu. yepyep!
Lördag kommer Amanda hem till mig på film mys och på måndag så ska jag äntligen träffa Dåna!
åh vad jag älskar er tjejer. ni är så bra♥

Jag träffade Erica idag iallafall, eller ah vi var nu på kvällen.
vi var coola och var ute och cyklade som vi gjorde förut när vi var små, haha!
Idag så slutade jag halv 12 så jag, Erica, Nettan och Joanna åkte till spicy och käkade.
Tänk vad ont i magen man kan få av sån mat, inte bra alls ):

Och jag skulle ha träffat min älskade idag. Men stackarn hade fått feber.
uä säger jag bara, krya på dig älskling <3
så ses vi när du mår bra, hihi.
Nej nu ska jag duscha sen så ska jag väl hålla pappa och jimmie lite sällskap,
Kanske kolla på någon film med dom? om vi har någon hemma som jag inte har sett redan vill säga.
och så ska jag hoppas på att Jocke ringer snart :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0