vill att det ska vara lördag.

nu inväntas släkten, jippie småbarn som aldrig låter mig vara!

Men imorn så ska jag iallafall till stockholm med Linda och Amanda.
åh vad jag längtar, för att åka till huvudstaden under mellandagarna betyder ju bara en sak..
SHOPPING!!!!
jag ska kriga för att hitta nice kläder som man kan ha, ska även kolla om jag hittar en supermegasnygg väska!
vill ha en lila, eller blå tror jag? för min gula radioväska ska bort!
Linda får köpa den för 100 kr då om hon vill ha den fortfarande! :)

nej nu ska jag ner och göra sallad med mamma och sen ska jag kolla på tv i min lillebrors rum eftersom att han fick en 32'' i julklapp! :@@@

Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

YES i wanna buy it sexy, hhaa :P<3

2009-12-25 @ 16:32:21
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0