tack så mycket <3

Nu kom vi nästan precis hem från mormor där vi fick några fler små julklappar.
Helt underbara grejer har jag fått nu tycker jag, tack alla!
Just nu sitter jag och försöker pyssla ihop ett eget hemmagjort smyckeskrin då mina två som jag redan har är fulla och ändå så ligger hälften av alla smycken bara löst överallt så jag tog hand om de nu,
känner mig ganska duktig eftersom att det blir lyckat också :>>

imorn så kommer pappas sida av släkten hit och äter o myser lite.
Men julmat blir de inte för min del iallafall. UÄ!
men mer julklappar kommer under granen igen iallafall, haha (:


Kommentarer
Postat av: linda - pictures, drawings, me

Jisses vad klappar du får honey! hur mycket pengar har du nu till stockholm? :D pusssss

2009-12-25 @ 01:15:08
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0