Julafton.

Vaknade imorse av att Jimmie kom in till mig och sa att jag var tvungen att gå ner så att han kunde få läsa på sina julklappar direkt!  då var klockan runt 8.
men jag lyssnade inte och somnade om, halv  10 kom han i igen och sa att om jag inte kom upp så skulle han säga till mamma så jag gick och satte mig i soffan med mamma och pappa medans vi väntade på carro och david. Jimmie läste på alla julklappar och delade ut dom. jag har tydligen vart snäll iår så jag fick många julklappar (:
Nu ska jag ner och dricka te ur mina nya fina, stora tekoppar som jag fick av mamma.
Sen åker vi hem till mormor snart, ska äta, kolla kalle och öppna mer paket då.
Mysigt ju <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0