i'm not a thief, i'm a treasure hunter

jag håller på att plocka lite i mitt rum nu inför nyår.
nu har jag inte ångest längre för jag vet vad jag ska göra, eller jag har nog lite över vilka kläder man ska ha på sig? bör man se ut som vanligt eller klä upp sig mer?
Jag och Dåna sprang runt på stan idag och kollade lite efter kläder att ha till nyår men det slutade med att jag bara kom hem med knästrumpor och nytt armband..
Men jag kommer nog på någonting bra att ha, ska även kolla igenom mamma & pappas garderob i hopp om att hitta någonting fint och så ska jag verkligen kolla på mina kläder noga idag.
Det var ju iallafall kul att träffa dåna, omg vad jag har saknat henne!

nej nu måste jag fortsätta med städandet, snart klar iallafall :)
efter de ska jag äta och kolla i mammas garderob och senare ska jag träffa Joakim, tror jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0