I vinterkylan

Jag ligger i Jockes säng och väntar på att han ska slå in min julklapp.
gick till honom i morse, och bara för att jag är världens bästa flickvän och vet att han gillar gifflar så mycket så köpte jag en påse till honom innan jag gick dit.
vi har hunnit äta frukost, lagat mat och vart ute o fotat idag.
någon bild kanske jag slänger upp senare ikväll, och sen så ska jag kolla igenom alla bilder jag har på min dator också. känns som att de är en del som finns där haha.
imorn så blir de till att köpa dom sista klapparna med storasyster och sen på kvällen drar vi till annica och firar henne eftersom att hon fyller år då.

aja ska kolla på tv och vänta på jocke nu,
kanske ska fråga om vi kan dra till hemköp? är väldigt sugen på choklad ._.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0