hur gör man annars?

Nyårsafton blir nog aldrig riktigt som man tänkt sig, eller? Men man får ju helt enkelt göra det bästa av situationen.  Jag tänker tillbringa min kväll/natt med min syster och hennes kompisar det låter bra tycker jag.
Det var inte så det skulle ha blivit, men de gör ingenting för jag är glad iallafall måste jag säga.
Jag har världens bästa pojkvän, världens bästa och finaste vänner och en underbar familj + att jag har fått tillbaka min bästa vän. vad mer behöver man liksom? nej precis. INGENTING.

Och en grej bara. Om man måste välja att festa med sina bästa vänner eller träffa sin pojkvän och umgås med honom så är det en självklarhet att pojkvännen väger över lite. det är så, kärlek liksom.
Jag skulle välja min pojkvän iallafall. eller äre inte lite så för alla. kärleken först?
för mig äre så och det står jag för!

Men nu måste jag sätta lite fart och fixa mig. Snart kommer folk hit och då kan ju inte jag gå omkring i bara underkläder och en handduk på huvudet haha!  Och så måste jag hitta bra kläder som man kan ha på fest.
Lycka till fia säger jag ju bara när de inte finns någonting bra i min garderob.

Aja. puss. Gott nytt år♥


Kommentarer
Postat av: Lina

asså ilyilyilyilyilyilyilyilyilyily finns ingen bättre än du. Tack för att du förstog så bra. Du är verkligen min bästa vän <333333333333333



dehär året är vårt år, OKE? :D

2010-01-01 @ 00:57:55
URL: http://okejlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0