en dag före jul

nu är dom sista julklapparna klara, äntligen!
mötte upp syster på stan runt 11 imorse och vi drog omkring och hittade massa kul.
Sen så bjöd Carro mig på jensens, mat och efterrätt fick jag, haha
sen innan vi skulle dra hem så kom jag på att jag lovade jimmie en macka från subway för att han aldrig hade ätit där förut så de var bara att gå och köpa en sån till honom.
Men när jag väl kommer hem så är han inte ens hemma! skriker lite över honom och sen slog jag och carro in alla julklappar.
nu ska jag bara platta håret sen så ska vi hem till Jocke och Annica för Annica fyller idag :)
Imorn äre jul också. men jag har ingen julkänsla alls faktiskt, det känns som att de är vilken dag som helst på året liksom. lite synd de..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0